אמנת השירות
אמנת שירות ללקוחות
קפון רועי
037465473
שם הסוכן
מספר רישיון
אמנת השירות ( Service Level Agreement ) ללקוחות "רועי קפון, סוכנות לביטוח פנסיוני בע"מ" באה לתאם ציפיות בין הלקוחות לבין סוכן הביטוח בכל הקשור לקבלת שירות מתמשך.
הסוכנות תקיים מערכת עסקית פתוחה וישירה עם הלקוחות לאורך זמן על בסיס שיתוף הלקוח במלוא המידע הנדרש עבורו, מתוך מחויבות לפעול ללא לאות להבטחת עתידו הפנסיוני והקניית ביטחון למבוטח ולמשפחתו.
הסוכנות תעניק שירות אישי ומקצועי תוך הקפדה על הגינות עסקית, אכפתיות, שירות איכותי ומהיר בהתאם לצרכי הלקוח.
אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחסכון ביום 17 בדצמבר 2012, ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכן הביטוח נותן השירות כדלקמן:
- הסוכנות תתן מענה מתאים לצרכי לקוח, תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח המבקש לתאם עמו פגישה או לשוחח איתו.
- הסוכנות תקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה, תספק מענה ראשוני לכל פנייה, ותמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
- הסוכנות תתן מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
- הסוכנות תמסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותו ע"פ דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מיום פניית הלקוח.
- הסוכנות תמסור ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח, ויביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.